Kasko Hasarları

Çarpma - Çarpılma Diğer Cam Kırılması Hırsızlık Hasarları Araç Çalınması
1

Tutanağı doldurun

Olay yerinde resmi makamlarca zabıt tutulmalı veya kazaya karışan sürücüler kendi aralarında maddi hasarlı kaza tespit tutanağı doldurmalıdır. 

Kaza tespit tutanağı için tıklayınız
4

Hasar Bildirimi hakkında bilinmesi gerekenler

  1. Hasarın Şirketimize ihbar edilmesini takiben müşteri temsilciniz tarafından size verilecek olan dosya numarasının not edilmesi, dosya ile ilgili bilgilere en kısa sürede ulaşılması konusunda kolaylık sağlayacaktır. Tüm bilgilendirmelerde bu dosya numarası kullanılacaktır.
  2. İhbar esnasında tarafımıza ilettiğiniz GSM numaranız tüm iletişim kaynaklarımızca kullanılacağından doğru iletişim bilgisinin iletilmesi önemlidir.
  3. Hasar tespiti için eksper görevlendirilmiş ise, eksperinizin adı soyadı ve telefon numaraları cep telefonunuza SMS yolu ile bildirilecektir.
  4. Hasarınıza bağlı olarak gerekli tüm evrakları anlaşmalı servise bırakınız veya ekspere teslim ediniz.
  5. Aracınızın onarımı için gerekli sürenin 24 saati geçmesi durumunda ve eğer aracınız tarafımızca verilen çekici hizmeti sonrasında onarım servisine getirilmişse (poliçenizde yer alan ikame hizmet süresince) ücretsiz ikame araç hizmetinden faydalanabilirsiniz.
  6. Hasar dosyanız sonuçlanana kadar size verilmiş olan hasar dosya numarasıyla işlemlerinizi 0850 250 81 81 numaralı gece gündüz yardım hattımızdan takip edebilirsiniz.
  7. Eksper raporunun tamamlanmasının ardından aracınızı anlaşmalı servisimizden teslim alabilirsiniz. Eğer aracınız anlaşmalı servisimizde değilse ödeme sigortalının hesap numarasına yapılır.
HASAR DOSYA DURUMUNU SORGULA
5

Gerekli bilgi ve belgeler

  1. Tüm hasar çeşitlerinde, talebinize ilişkin beyan yazısı,
  2. Trafik kazası tespit tutanağı ve Alkol Raporu tasdikli sureti
  3. Anlaşmalı kaza tutanağı
  4. Ehliyet fotokopisi
  5. Ruhsat fotokopisi
  6. Hasar fotoğrafı / Olay yeri fotoğrafı
  7. Onarım Faturası
  8. Aracın yanması durumunda itfaiye raporu ve hasar fotoğrafları
  9. Yük taşıyan araçlarda kantar fişi, irsaliye ve taşınan yüke ilişkin faturalar
  10. Sigortalı IBAN bilgileri
  11. Başvuran vekil ise vekâletname ve vekilin IBAN numarası"
  12. Not: Yukarıdaki evraklar standart olup, hasarın özelliğine göre ekstra evraklar talep edilebilir.
3

Hasarınızı bildirin

0850 250 81 81 numaralı gece gündüz yardım hattımızı arayarak hasar ihbarında bulunabilirsiniz.

ÇAĞRI MERKEZİNİ ARA
  1. Poliçe numaranızı
  2. Sigortalı adı ve soyadını
  3. Hasar tarihi ve saatini
  4. Hasarın oluş şeklini ve lokasyonunu
  1. Tahmini hasar miktarını
  2. Aracın bulunduğu servisin açık adresini ve irtibat bilgilerini
  3. Tutanak türünü bildirmenizi isteyecektir.
2

Servise götürün

Anlaşmalı servis avantajlarından yararlanmak için aracınızı en yakın anlaşmalı servise çektiriniz veya götürünüz.

ANLAŞMALI SERVİS SORGULA
1

Polisi arayın

Hırsızlığın meydana geldiğini öğrendiğinizde vakit kaybetmeden Polisi arayınız veya karakolda zabıt tutturunuz.

2

Hasarınızı bildirin

0850 250 81 81 numaralı gece gündüz yardım hattımızı arayarak hasar ihbarı yapabilirsiniz.

ÇAĞRI MERKEZİNİ ARA

0850 250 81 81 numarasına Hasar bildirimi yaparken müşteri temsilcimizin sizden isteyeceği bilgiler

  1. Poliçe numaranızı
  2. Sigortalı adı ve soyadını
  1. Çalınma tarihini isteyecektir.
3

Hasar Bildirimi hakkında bilinmesi gerekenler

  1. İhbar sonrası gecikmeksizin tutanaklar ile ruhsat fotokopisini şirketimize gönderiniz.
  2. 30 gün kanuni bekleme süresi sonunda aracın bulunamaması halinde tarafınıza ilgili resmi makamlardan alınması gereken evraklara ilişkin talep yazıları ile aracınızın rayiç değerine ilişkin mutabakat yazısı Şirketimizce gönderilecektir.
4

Gerekli bilgi ve belgeler

  1. Karakol müracaat tutanağı (tasdikli sureti)
  2. Maliyeden borcu yoktur yazısı
  3. Aracın bulunamadığına dair karakol ve oto hırsızlık bürosu yazıları
  4. Trafik Tescil Şube Müdürlüğü’nden alınan Çalıntı kaşeli ruhsat aslı
  5. Aracın trafik dosyası, asıl ve yedek anahtarlar
  6. Dain-i Mürtehin var ise ilgili kurumdan alınacak muvaffakatname
  7. Vekâletname (örneği şirketimiz tarafından verilmektedir)
  8. Sigortalı banka hesap bilgileri
  9. Not: Yukarıdaki evraklar standart olup, hasarın özelliğine göre ekstra evraklar talep edilebilir. 
1

Polisi arayın

Sompo Sigorta ailesi olarak geçmiş olsun dileklerimizi sunarız. Bu sayfada, aracınızda meydana gelen kısmi çalınma hadiselerine (Radyo-Teyp, Stepne vb.) ilişkin bilgi alabilirsiniz.

Hırsızlığın meydana geldiğini öğrendiğinizde vakit kaybetmeden Polisi arayınız veya karakolda zabıt tutturunuz.

2

Hasarınızı bildirin

0850 250 81 81 numaralı gece gündüz yardım hattımızı arayarak hasar ihbarı yapabilirsiniz.

ÇAĞRI MERKEZİNİ ARA

0850 250 81 81 numarasına Hasar bildirimi yaparken müşteri temsilcimizin sizden isteyeceği bilgiler

  1. Poliçe numaranızı
  2. Sigortalı adı ve soyadını
  3. Hasar tarihi ve saatini
  4. Hasarın oluş şeklini ve lokasyonunu
  1. Tahmini hasar miktarını
  2. Aracın bulunduğu servisin açık adresini ve irtibat bilgilerini
  3. Tutanak türünü bildirmenizi isteyecektir.
3

Hasar Bildirimi hakkında bilinmesi gerekenler

  1. Hasarın Şirketimize ihbar edilmesini takiben müşteri temsilciniz tarafından size verilecek olan dosya numarasının not edilmesi, dosya ile ilgili bilgilere en kısa sürede ulaşılması konusunda kolaylık sağlayacaktır. Tüm bilgilendirmelerde bu dosya numarası kullanılacaktır.
  2. İhbar esnasında tarafımıza ilettiğiniz GSM numaranız tüm iletişim kaynaklarımızca kullanılacağından doğru iletişim bilgisinin iletilmesi önemlidir.
  3. Hasar tespiti için eksper görevlendirilmiş ise, eksperinizin adı soyadı ve telefon numaraları cep telefonunuza SMS yolu ile bildirilecektir.
  4. Hasarınıza bağlı olarak gerekli tüm evrakları anlaşmalı servise bırakınız veya ekspere teslim ediniz.
  5. Aracınızın onarımı için gerekli sürenin 24 saati geçmesi durumunda ve eğer aracınız tarafımızca verilen çekici hizmeti sonrasında onarım servisine getirilmişse (poliçenizde yer alan ikame hizmet süresince) ücretsiz ikame araç hizmetinden faydalanabilirsiniz.
  6. Hasar dosyanız sonuçlanana kadar size verilmiş olan hasar dosya numarasıyla işlemlerinizi 0850 250 81 81 numaralı gece gündüz yardım hattımızdan takip edebilirsiniz. Ayrıca web sitemizden de hasar dosyanızın son durumunu öğrenebilirsiniz. Hasar dosyanızın durumunu sorgulamak için lütfen tıklayınız.
  7. Eksper raporunu kapattıktan sonra aracınızı anlaşmalı servisimizden teslim alabilirsiniz. Eğer aracınız anlaşmalı servisimizde değilse ödeme sigortalının hesap numarasına yapılır.
HASAR DOSYA DURUMUNU SORGULA
4

Size daha iyi hizmet verebilmemiz için gerekli belgeler

  1. İfade ve görgü tespit zaptı
  2. Ruhsat fotokopisi
  3. Sigortalı IBAN bilgileri
  4. Başvuran vekil ise vekâletname ve vekilin IBAN numarası
  5. Hasar fotoğrafı / Olay yeri fotoğrafı
  6. Not: Yukarıdaki evraklar standart olup, hasarın özelliğine göre ekstra evraklar talep edilebilir. 
1

Servise götürün

Anlaşmalı servis avantajlarından yararlanmak için aracınızı en yakın anlaşmalı servise çektiriniz veya götürünüz. 

ANLAŞMALI SERVİS SORGULA
2

Hasarınızı bildirin

0850 250 81 81 numaralı gece gündüz yardım hattımızı arayarak hasar ihbarı yapabilirsiniz.

ÇAĞRI MERKEZİNİ ARA

0850 250 81 81 numarasına Hasar bildirimi yaparken müşteri temsilcimizin sizden isteyeceği bilgiler

  1. Poliçe numaranızı
  2. Sigortalı adı ve soyadını
  3. Hasar tarihini
  1. Hasarın oluş şeklini
  2. Tahmini hasar miktarını isteyecektir.
3

Hasar Bildirimi hakkında bilinmesi gerekenler

  1. Hasarın Şirketimize ihbar edilmesini takiben müşteri temsilciniz tarafından size verilecek olan dosya numarasının not edilmesi, dosya ile ilgili bilgilere en kısa sürede ulaşılması konusunda kolaylık sağlayacaktır. Tüm bilgilendirmelerde bu dosya numarası kullanılacaktır.
  2. İhbar esnasında tarafımıza ilettiğiniz GSM numaranız tüm iletişim kaynaklarımızca kullanılacağından doğru iletişim bilgisinin iletilmesi önemlidir.
  3. Hasarınıza bağlı olarak gerekli tüm evrakları anlaşmalı servise bırakınız.
  4. Evraklar tamamlandıktan sonra aracınızı anlaşmalı servisimizden teslim alabilirsiniz. Eğer aracınız anlaşmalı servisimizde değilse ödeme sigortalının hesap numarasına yapılır.
4

Size daha iyi hizmet verebilmemiz için gerekli belgeler

  1. Hasarın nasıl olduğunu anlatan beyan
  2. Aracın ruhsat fotokopisi
  3. Araç sürücüsünün sürücü belgesi fotokopisi (seyir halinde ise)
  4. Aracın camının değiştirilmesi işlemi anlaşmalı servislerimiz dışında bir yerde yaptırıldıysa faturası
  5. Aracın hasarlı halinin fotoğrafı
  6. Aracın camının değiştirilmesi işlemi anlaşmalı servislerimiz dışında bir yerde yaptırıldıysa sigortalı hesap numarası
  7. Not: Yukarıdaki evraklar standart olup, hasarın özelliğine göre ekstra evraklar talep edilebilir. 
1

Hasarınızı bildirin

0850 250 81 81 numaralı gece gündüz yardım hattımızı arayarak hasar bildirimi yapabilirsiniz. 

ÇAĞRI MERKEZİNİ ARA