Konut Hasarları

Yangın Diğer Fırtına Hırsızlık Dahili Su
1

İtfaiyeyi arayın

İtfaiyeyi arayınız ve itfaiye raporu tutturunuz.

2

Hasarınızı bildirin

0850 250 81 81 numaralı gece gündüz yardım hattımızı arayarak hasar ihbarı yapabilirsiniz.

ÇAĞRI MERKEZİNİ ARA

0850 250 81 81 numarasına Hasar bildirimi yaparken istenen bilgiler

  1. Poliçe numaranızı
  2. Sigortalı adı ve soyadını
  3. Hasar tarihini
  1. Hasarın oluş şeklini
  2. Tahmini hasar miktarını
  3. Ekspertiz yapılacak rizikonun açık adresini ve irtibat telefon bilgilerinizi isteyecektir.
3

Hasar Bildirimi hakkında bilinmesi gerekenler

  1. Hasarın Şirketimize ihbar edilmesini takiben müşteri temsilciniz tarafından size verilecek olan dosya numarasının not edilmesi, dosya ile ilgili bilgilere en kısa sürede ulaşılması konusunda kolaylık sağlayacaktır. Tüm bilgilendirmelerde bu dosya numarası kullanılacaktır.
  2. Hasar tespiti için eksper görevlendirilmiş ise, eksperinizin adı soyadı ve telefon numaraları cep telefonunuza SMS yolu ile bildirilecektir.
  3. Eksper tespit yapar.
  4. Hasarınıza bağlı olarak gerekli tüm evrakları ekspere teslim ediniz.
  5. Hasar dosyanız sonuçlanana kadar size verilmiş olan hasar dosya numarasıyla işlemlerinizi 0850 250 81 81 numaralı gece gündüz yardım hattımızdan takip edebilirsiniz.
  6. Eksper raporunun kapatılması ve raporun Şirketimizdeki uzmanlar tarafından incelenmesinin ardından sigortalının banka hesap numarasına ödeme yapılır.
4

Gerekli belgeler

  1. İtfaiye raporu
  2. Karakol tarafından tutulan ifade tutanakları
  3. Hasarın giderilmesine yönelik teklif ve faturalar
  4. Tapu veya kira kontrat
  5. Hasar fotoğrafları
  6. Savcılık iddianamesi ve takipsizlik kararı
  7. Yangında işyeri zarar görmüş ise; hasar tarihli envanter, demirbaş kaydı, emtialara ait sevk irsaliyesi ve faturalar
  8. Daini Mürtein sözkonusu olması halinde rehin koyan yerden muvafakatname
  9. Sigortalı banka hesap bilgileri
  10. Not: Yukarıdaki evraklar standart olup, hasarın özelliğine göre ekstra evraklar talep edilebilir. 
1

Hasarınızı bildirin

0850 250 81 81 numaralı gece gündüz yardım hattımızı arayarak hasar ihbarında bulunabilirsiniz.

ÇAĞRI MERKEZİNİ ARA

0850 250 81 81 numarasına Hasar bildirimi yaparken istenen bilgiler

  1. Poliçe numaranızı
  2. Sigortalı adı ve soyadını
  3. Hasar tarihini
  1. Hasarın oluş şeklini
  2. Tahmini hasar miktarını
  3. Ekspertiz yapılacak rizikonun açık adresini ve irtibat telefon bilgilerinizi isteyecektir.
2

Hasar Bildirimi hakkında bilinmesi gerekenler

  1. Hasarın Şirketimize ihbar edilmesini takiben müşteri temsilciniz tarafından size verilecek olan dosya numarasının not edilmesi, dosya ile ilgili bilgilere en kısa sürede ulaşılması konusunda kolaylık sağlayacaktır. Tüm bilgilendirmelerde bu dosya numarası kullanılacaktır.
  2. Hasar tespiti için eksper görevlendirilmiş ise, eksperinizin adı soyadı ve telefon numaraları cep telefonunuza SMS yolu ile bildirilecektir.
  3. Eksper tespit yapar.
  4. İsteğiniz doğrultusunda konutunuza anlaşmalı servis yönlendirilir. Böylelikle hasarınıza bağlı olarak boyacı, tamirci vs aramak durumunda kalmazsınız.
  5. Hasarınıza bağlı olarak gerekli tüm evrakları ekspere teslim ediniz.
  6. Hasar dosyanız sonuçlanana kadar size verilmiş olan hasar dosya numarasıyla işlemlerinizi 0850 250 81 81 numaralı gece gündüz yardım hattımızdan takip edebilirsiniz.
  7. Eksper raporunun kapatılması ve raporun Şirketimizdeki uzmanlar tarafından incelenmesinin ardından anlaşmalı servis talep edilmemişse sigortalının banka hesap numarasına ödeme yapılır.
3

Gerekli bilgi ve belgeler

  1. Sigortalı beyanı
  2. Fiyat teklifleri
  3. Hasar fotoğrafları
  4. Tapu veya kira kontratı
  5. Hasarlanan yer işyeri ise; emtia faturaları, sevk irsaliyeleri, hasar tarihli envanter
  6. Sigortalı banka hesap bilgileri


1

Polisi arayın

Müracaat ve görgü tespit tutanağı tutturunuz.

2

Hasarınızı bildirin

0850 250 81 81 numaralı gece gündüz yardım hattımızı arayarak hasar ihbarı yapabilirsiniz.

ÇAĞRI MERKEZİNİ ARA

0850 250 81 81 numarasına Hasar bildirimi yaparken istenen bilgiler

  1. Poliçe numaranızı
  2. Sigortalı adı ve soyadını
  3. Hasar tarihini
  1. Hasarın oluş şeklini
  2. Tahmini hasar miktarını
  3. Ekspertiz yapılacak rizikonun açık adresini ve irtibat telefon bilgilerinizi isteyecektir.
3

Hasar Bildirimi hakkında bilinmesi gerekenler

  1. Hasarın Şirketimize ihbar edilmesini takiben müşteri temsilciniz tarafından size verilecek olan dosya numarasının not edilmesi, dosya ile ilgili bilgilere en kısa sürede ulaşılması konusunda kolaylık sağlayacaktır. Tüm bilgilendirmelerde bu dosya numarası kullanılacaktır.
  2. Hasarınıza bağlı olarak gerekli tüm evrakları şirketimize gönderiniz.
  3. 30 günlük yasal bekleme süresi sonunda sigortalının banka hesabına hasar ödemesi yapılır.
4

Gerekli belgeler

  1. Karakol müracaat ve görgü tespit tutanağı
  2. Sigortalı talep yazısı
  3. Çalındığı tespit edilen muhteviyatın ya da ev eşyalarının dökümü
  4. Muhasebe kayıtları (faturalar, hasar tarihli mizan, envanter kaydı)
  5. Hasar fotoğrafları
  6. Genel Şartlarda belirtilen bekleme süresi sonunda çalınan malların ve suç faillerinin bulunamadıklarına dair karakoldan bulunamadı yazısı. (30 gün sonunda bu yazıyı karakoldan alabilmek için Sompo Sigorta A.Ş tarafından size resmi mercilere hitaben yazılmış bir yazı verilecektir.)
  7. Sigortalı banka hesap bilgileri
  8. Not: Yukarıdaki evraklar standart olup, hasarın özelliğine göre ekstra evraklar talep edilebilir. 
1

Hasarınızı bildirin

0850 250 81 81 numaralı gece gündüz yardım hattımızı arayarak hasar ihbarı yapabilirsiniz.

ÇAĞRI MERKEZİNİ ARA
  1. Poliçe numaranızı
  2. Sigortalı adı ve soyadını
  3. Hasar tarihini
  1. Hasarın oluş şeklini
  2. Tahmini hasar miktarını
  3. Ekspertiz yapılacak rizikonun açık adresini ve irtibat telefon bilgilerinizi isteyecektir.
2

Hasar Bildirimi hakkında bilinmesi gerekenler

  1. Hasarın Şirketimize ihbar edilmesini takiben müşteri temsilciniz tarafından size verilecek olan dosya numarasının not edilmesi, dosya ile ilgili bilgilere en kısa sürede ulaşılması konusunda kolaylık sağlayacaktır. Tüm bilgilendirmelerde bu dosya numarası kullanılacaktır.
  2. Meteorolojiden fırtına raporu alınız.
  3. Hasar tespiti için eksper görevlendirilmiş ise, eksperinizin adı soyadı ve telefon numaraları cep telefonunuza SMS yolu ile bildirilecektir.
  4. Eksper tespit yapar.
  5. Hasarınıza bağlı olarak gerekli tüm evrakları (fırtına hasarlarında gerekli evrakları öğrenmek için lütfen tıklayınız) ekspere teslim ediniz.
  6. Hasar dosyanız sonuçlanana kadar size verilmiş olan hasar dosya numarasıyla işlemlerinizi 0850 250 81 81 numaralı gece gündüz yardım hattımızdan takip edebilirsiniz.
  7. Eksper raporunu kapatır.
  8. Rapor şirketimizdeki uzmanlarca incelenir.
  9. İncelemeler tamamlandıktan sonra sigortalının banka hesap numarasına ödeme yapılır.
HASAR DOSYA DURUMUNU SORGULA
3

Gerekli belgeler

  1. Sigortalı beyan ve talep yazısı
  2. Meteoroloji raporu
  3. Tapu veya kira kontratı
  4. Hasar fotoğrafları
  5. Hasarın giderilmesine yönelik teklif ve faturalar
  6. Sigortalı banka hesap bilgileri
  7. Not: Yukarıdaki evraklar standart olup, hasarın özelliğine göre ekstra evraklar talep edilebilir. 
1

Hasarınızı bildirin

0850 250 81 81 numaralı gece gündüz yardım hattımızı arayarak hasar bildirimi yapabilirsiniz. 

ÇAĞRI MERKEZİNİ ARA