Yardım ve Destek

Talep ve Şikayet Formu

Şirketimizin ürün ve hizmetleri ile ilgili talep ve şikayetlerinizi aşağıda yer alan kanallardan bize iletebilirsiniz.

Müşteri Başvurularının Yönetimi Politikası

İnternet ile Başvuru
Dosya No eksik ya da yanlış girdiniz.
Poliçe No eksik ya da yanlış girdiniz.
Sigortalı Adı Soyadı eksik ya da yanlış girdiniz.
Bildirimde Bulunanın Adı Soyadı eksik ya da yanlış girdiniz.
Boş bırakılamaz.
İletişim Bilgileri
E-posta Adresi eksik ya da yanlış girdiniz.
Cep Telefonu eksik ya da yanlış girdiniz.
Başvuru Bilgileri
Başvuru türünü seçiniz.
Başvuru Detay eksik ya da yanlış girdiniz.
Dosya yüklemek için tıklayın. PDF, EXCEL, Word (Max 10mb)
Dosya Seçiniz
Lütfen 10 MB'ın altında dosya yükleyiniz.
Posta ile Başvuru

Şirketimiz ile ilgili talep ve / veya şikayetinizi ifade ettiğiniz dilekçenizi; Müşteri İlişkileri Müdürlüğü'ne, varsa sigortalı adı / mağdur adı, poliçe numarası, hasar dosya numarası yada araç plaka numarasını belirterek, Rüzgarlıbahçe Mahallesi Cumhuriyet Caddesi, Acarlar İş Merkezi, C Blok No: 10, 34805 Kavacık - İSTANBUL adresine gönderebilirsiniz.

Telefon ile Başvuru

Şirketimiz ile ilgili talep ve / veya şikâyetinizi 0(850) 250 81 81 numaralı iletişim Merkezini arayarak iletebilirsiniz.