İşyeri Hasarları

Yangın Hırsızlık Dahili Su Elektronik Cihaz Makine Kırılması Ferdi Kaza Fırtına Cam Kırılması İşveren Mali Sorumluluk 3. Şahıs Diğer
1

İtfaiyeyi arayın

İtfaiyeyi arayınız ve itfaiye raporu tutturunuz.

2

Hasarınızı bildirin

0850 250 81 81 numaralı gece gündüz yardım hattımızı arayarak hasa ihbarı yapabilirsiniz.

ÇAĞRI MERKEZİNİ ARA

0850 250 81 81 numarasına Hasar bildirimi yaparken istenen bilgiler

  1. Poliçe numaranızı
  2. Sigortalı adı ve soyadını
  3. Hasar tarihini
  1. Hasarın oluş şeklini
  2. Tahmini hasar miktarını
  3. Ekspertiz yapılacak rizikonun açık adresini ve irtibat telefon bilgilerinizi isteyecektir.
3

Hasar Bildirimi hakkında bilinmesi gerekenler

  1. Hasarın Şirketimize ihbar edilmesini takiben müşteri temsilciniz tarafından size verilecek olan dosya numarasının not edilmesi, dosya ile ilgili bilgilere en kısa sürede ulaşılması konusunda kolaylık sağlayacaktır. Tüm bilgilendirmelerde bu dosya numarası kullanılacaktır.
  2. Hasar tespiti için eksper görevlendirilmiş ise, eksperinizin adı soyadı ve telefon numaraları cep telefonunuza SMS yolu ile bildirilecektir.
  3. Eksper tespit yapar.
  4. Hasarınıza bağlı olarak gerekli tüm evrakları ekspere teslim ediniz.
  5. Hasar dosyanız sonuçlanana kadar size verilmiş olan hasar dosya numarasıyla işlemlerinizi 0850 250 81 81 numaralı gece gündüz yardım hattımızdan takip edebilirsiniz.
  6. Eksper raporunun kapatılması ve raporun Şirketimizdeki uzmanlar tarafından incelenmesinin ardından sigortalının banka hesap numarasına ödeme yapılır.
HASAR DOSYA DURUMUNU SORGULA
4

Gerekli belgeler

  1. İtfaiye raporu
  2. Karakol tarafından tutulan ifade tutanakları
  3. Hasarın giderilmesine yönelik teklif ve faturalar
  4. Tapu veya kira kontrat
  5. Hasar fotoğrafları
  6. Savcılık iddianamesi ve takipsizlik kararı
  7. Yangında işyeri zarar görmüş ise; hasar tarihli envanter, demirbaş kaydı, emtialara ait sevk irsaliyesi ve faturalar
  8. Daini Mürtein sözkonusu olması halinde rehin koyan yerden muvafakatname
  9. Sigortalı banka hesap bilgileri
  10. Not: Yukarıdaki evraklar standart olup, hasarın özelliğine göre ekstra evraklar talep edilebilir. 
1

Hasarınızı bildirin

0850 250 81 81 numaralı gece gündüz yardım hattımızı arayarak hasar ihbarında bulunabilirsiniz.

ÇAĞRI MERKEZİNİ ARA
  1. Poliçe numaranızı
  2. Sigortalı adı ve soyadını
  3. Hasar tarihini
  1. Hasarın oluş şeklini
  2. Tahmini hasar miktarını
  3. Ekspertiz yapılacak rizikonun açık adresini ve irtibat telefon bilgilerinizi isteyecektir.
2

Hasar Bildirimi hakkında bilinmesi gerekenler

  1. Hasarın Şirketimize ihbar edilmesini takiben müşteri temsilciniz tarafından size verilecek olan dosya numarasının not edilmesi, dosya ile ilgili bilgilere en kısa sürede ulaşılması konusunda kolaylık sağlayacaktır. Tüm bilgilendirmelerde bu dosya numarası kullanılacaktır.
  2. Hasar tespiti için eksper görevlendirilmiş ise, eksperinizin adı soyadı ve telefon numaraları cep telefonunuza SMS yolu ile bildirilecektir.
  3. Eksper tespit yapar.
  4. Hasarınıza bağlı olarak gerekli tüm evrakları ekspere teslim ediniz.
  5. Hasar dosyanız sonuçlanana kadar size verilmiş olan hasar dosya numarasıyla işlemlerinizi 0850 250 81 81 numaralı gece gündüz yardım hattımızdan takip edebilirsiniz.
  6. Eksper raporunun kapatılması ve raporun Şirketimizdeki uzmanlar tarafından incelenmesinin ardından anlaşmalı servis talep edilmemişse sigortalının banka hesap numarasına ödeme yapılır.
HASAR DOSYA DURUMUNU SORGULA
3

Gerekli bilgi ve belgeler

  1. Sigortalı beyanı
  2. Fiyat teklifleri
  3. Hasar fotoğrafları
  4. Tapu veya kira kontratı
  5. Hasarlanan yer işyeri ise; emtia faturaları, sevk irsaliyeleri, hasar tarihli envanter
  6. Sigortalı banka hesap bilgileri
  7. Not: Yukarıdaki evraklar standart olup, hasarın özelliğine göre ekstra evraklar talep edilebilir. 
1

Teknik servisi arayın

Hasarlanan cihazın teknik servisini arayınız ve hasarın neden kaynaklandığına dair rapor alınız.

2

Hasarınızı bildirin

Eğer hasar sigorta kapsamında ise 0850 250 81 81 numaralı gece gündüz yardım hattımızı arayarak hasar bildirimi yapabilirsiniz.

ÇAĞRI MERKEZİNİ ARA
3

Hasar Bildirimi hakkında bilinmesi gerekenler

  1. Hasarın Şirketimize ihbar edilmesini takiben müşteri temsilciniz tarafından size verilecek olan dosya numarasının not edilmesi, dosya ile ilgili bilgilere en kısa sürede ulaşılması konusunda kolaylık sağlayacaktır. Tüm bilgilendirmelerde bu dosya numarası kullanılacaktır.
  2. Hasar tespiti için eksper görevlendirilmiş ise, eksperinizin adı soyadı ve telefon numaraları cep telefonunuza SMS yolu ile bildirilecektir.
  3. Hasarınıza bağlı olarak gerekli tüm evrakları ekspere teslim ediniz.
  4. Eksper ve teknik servis cihaz üzerinde tespitlerini yaparlar.
  5. Eksper raporunu hazırlar ve şirketimize gönderir.
  6. Rapor şirketimizdeki yetkililerce incelenir.
  7. Sigortalı banka hesabına hasar ödemesi yapılır.
4

Gerekli belgeler

  1. Sigortalı beyan yazısı
  2. Teknik servis raporu
  3. Yangın var ise itfaiye raporu
  4. Hırsızlık hasarlarında karakol tutanağı
  5. Hasarlı cihazların alış faturaları
  6. Hırsızlık hasarlarında bulunamadı yazısı
  7. Sigortalı banka hesap bilgileri
  8. Not: Yukarıdaki evraklar standart olup, hasarın özelliğine göre ekstra evraklar talep edilebilir. 
1

Hasarınızı bildirin

0850 250 81 81 numaralı gece gündüz yardım hattımızı arayarak hasar ihbarı yapabilirsiniz.

ÇAĞRI MERKEZİNİ ARA
2

Hasar Bildirimi hakkında bilinmesi gerekenler

  1. Hasarın Şirketimize ihbar edilmesini takiben müşteri temsilciniz tarafından size verilecek olan dosya numarasının not edilmesi, dosya ile ilgili bilgilere en kısa sürede ulaşılması konusunda kolaylık sağlayacaktır. Tüm bilgilendirmelerde bu dosya numarası kullanılacaktır.
  2. Hasar tespiti için eksper görevlendirilmiş ise, eksperinizin adı soyadı ve telefon numaraları cep telefonunuza SMS yolu ile bildirilecektir.
  3. Hasarınıza bağlı olarak gerekli tüm evrakları ekspere teslim ediniz.
  4. Eksper tespitlerini yapar, raporunu hazırlar ve şirketimize gönderir.
  5. Rapor şirketimizdeki yetkililerce incelenir.
  6. Sigortalı banka hesabına hasar ödemesi yapılır.
3

Gerekli belgeler

  1. Karakol müracaat ve görgü tespit tutanağı
  2. Sigortalı talep yazısı
  3. Çalındığı tespit edilen muhteviyatın ya da ev eşyalarının dökümü
  4. Muhasebe kayıtları (faturalar, hasar tarihli mizan, envanter kaydı)
  5. Hasar fotoğrafları
  6. Genel şartlarda bekleme süresi sonunda çalınan malların ve suç faillerinin bulunamadıklarına dair karakoldan bulunamadı yazısı. (30 gün sonunda bu yazıyı karakoldan alabilmek için Sompo Sigorta A.Ş tarafından size resmi mercilere hitaben yazılmış bir yazı verilecektir.)
  7. Sigortalı banka hesap bilgileri
  8. Not: Yukarıdaki evraklar standart olup, hasarın özelliğine göre ekstra evraklar talep edilebilir. 
1

Polisi arayın

Müracaat ve görgü tespit tutanağı tutturunuz.

2

Hasarınızı bildirin

0850 250 81 81 numaralı gece gündüz yardım hattımızı arayarak hasa ihbarı yapabilirsiniz.

ÇAĞRI MERKEZİNİ ARA
  1. Poliçe numaranızı
  2. Sigortalı adı ve soyadını
  3. Hasar tarihini
  1. Hasarın oluş şeklini
  2. Tahmini hasar miktarını
  3. Ekspertiz yapılacak rizikonun açık adresini ve irtibat telefon bilgilerinizi isteyecektir.
3

Hasar Bildirimi hakkında bilinmesi gerekenler

  1. Hasarın Şirketimize ihbar edilmesini takiben müşteri temsilciniz tarafından size verilecek olan dosya numarasının not edilmesi, dosya ile ilgili bilgilere en kısa sürede ulaşılması konusunda kolaylık sağlayacaktır. Tüm bilgilendirmelerde bu dosya numarası kullanılacaktır.
  2. Hasarınıza bağlı olarak gerekli tüm evrakları şirketimize gönderiniz.
  3. 30 günlük yasal bekleme süresi sonunda sigortalının banka hesabına hasar ödemesi yapılır.
4

Gerekli belgeler

  1. Karakol müracaat ve görgü tespit tutanağı
  2. Sigortalı talep yazısı
  3. Çalındığı tespit edilen muhteviyatın ya da ev eşyalarının dökümü
  4. Muhasebe kayıtları (faturalar, hasar tarihli mizan, envanter kaydı)
  5. Hasar fotoğrafları
  6. Genel Şartlarda belirtilen bekleme süresi sonunda çalınan malların ve suç faillerinin bulunamadıklarına dair karakoldan bulunamadı yazısı. (30 gün sonunda bu yazıyı karakoldan alabilmek için Sompo Sigorta A.Ş tarafından size resmi mercilere hitaben yazılmış bir yazı verilecektir.)
  7. Sigortalı banka hesap bilgileri
  8. Not: Yukarıdaki evraklar standart olup, hasarın özelliğine göre ekstra evraklar talep edilebilir. 
1

Hasarınızı bildirin

0850 250 81 81 numaralı gece gündüz yardım hattımızı arayarak hasar ihbarında bulunabilirsiniz.

ÇAĞRI MERKEZİNİ ARA
  1. Poliçe numaranızı
  2. Sigortalı adı ve soyadını
  3. Hasar tarihini
  1. Hasarın oluş şeklini
  2. Tahmini hasar miktarını
  3. Ekspertiz yapılacak rizikonun açık adresini ve irtibat telefon bilgilerinizi isteyecektir.
2

Hasar Bildirimi hakkında bilinmesi gerekenler

  1. Hasarın Şirketimize ihbar edilmesini takiben müşteri temsilciniz tarafından size verilecek olan dosya numarasının not edilmesi, dosya ile ilgili bilgilere en kısa sürede ulaşılması konusunda kolaylık sağlayacaktır. Tüm bilgilendirmelerde bu dosya numarası kullanılacaktır.
  2. Meteorolojiden fırtına raporu alınız.
  3. Hasar tespiti için eksper görevlendirilmiş ise, eksperinizin adı soyadı ve telefon numaraları cep telefonunuza SMS yolu ile bildirilecektir.
  4. Eksper tespit yapar.
  5. Hasarınıza bağlı olarak gerekli tüm evrakları ekspere teslim ediniz.
  6. Hasar dosyanız sonuçlanana kadar size verilmiş olan hasar dosya numarasıyla işlemlerinizi 0850 250 81 81 numaralı gece gündüz yardım hattımızdan takip edebilirsiniz.
  7. Eksper raporunu kapatır.
  8. Rapor şirketimizdeki uzmanlarca incelenir.
  9. İncelemeler tamamlandıktan sonra sigortalının banka hesap numarasına ödeme yapılır.
HASAR DOSYA DURUMUNU SORGULA
3

Gerekli bilgi ve belgeler

  1. Sigortalı beyan ve talep yazısı
  2. Meteoroloji raporu
  3. Tapu veya kira kontratı
  4. Hasar fotoğrafları
  5. Hasarın giderilmesine yönelik teklif ve faturalar
  6. Sigortalı banka hesap bilgileri
  7. Not: Yukarıdaki evraklar standart olup, hasarın özelliğine göre ekstra evraklar talep edilebilir. 
1

Hasarınızı bildirin

0850 250 81 81 numaralı gece gündüz yardım hattımızı arayarak hasar ihbarında bulunabilirsiniz.

ÇAĞRI MERKEZİNİ ARA
  1. Poliçe numaranızı
  2. Sigortalı adı ve soyadını
  3. Hasar tarihini
  1. Hasarın oluş şeklini
  2. Tahmini hasar miktarını
  3. Ekspertiz yapılacak rizikonun açık adresini ve irtibat telefon bilgilerinizi isteyecektir.
2

Hasar Bildirimi hakkında bilinmesi gerekenler

  1. Hasarın Şirketimize ihbar edilmesini takiben müşteri temsilciniz tarafından size verilecek olan dosya numarasının not edilmesi, dosya ile ilgili bilgilere en kısa sürede ulaşılması konusunda kolaylık sağlayacaktır. Tüm bilgilendirmelerde bu dosya numarası kullanılacaktır.
  2. Hasarınıza bağlı olarak gerekli tüm evrakları şirketimize ulaştırınız.
  3. Evraklarınız şirketimizdeki uzmanlarca incelenir.
  4. İncelemeler tamamlandıktan sonra sigortalının veya varislerinin banka hesap numarasına ödeme yapılır.
3

Gerekli bilgi ve belgeler

Yaralanma halinde

  1. Doktor ve hastane raporları
  2. Tedavi giderlerine ait fatura ve makbuz asılları
  3. İlaç masrafları için reçeteler, ilaç küpürleri
  4. Sigortalı Banka Hesap Bilgileri                                                                
  5. Sürekli Sakatlık halinde;
  6. Sakatlık oranını gösterir heyet raporu
  7. Kaza tespit tutanağı tasdikli sureti
  8. Ehliyet

Vefat halinde

  1. Alkol raporu
  2. Sigortalının banka hesap bilgileri
  3. Veraset ilamı
  4. Defin ruhsatı
  5. Nüfus aile kaydı
  6. Ölü muayene zaptı
  7. Kaza tespit tutanağı tasdikli sureti
  8. Varislerin banka hesap bilgileri
  9. Not: Yukarıdaki evraklar standart olup, hasarın özelliğine göre ekstra evraklar talep edilebilir. 
1

Hasarınızı bildirin

0850 250 81 81 numaralı gece gündüz yardım hattımızı arayarak hasar ihbarında bulunabilirsiniz.

ÇAĞRI MERKEZİNİ ARA
  1. Poliçe numaranızı
  2. Sigortalı adı ve soyadını
  3. Hasar tarihini
  1. Hasarın oluş şeklini
  2. Tahmini hasar miktarını
  3. İşyerinizin açık adresini ve irtibat telefon bilgilerinizi isteyecektir.
2

Hasar Bildirimi hakkında bilinmesi gerekenler

  1. Eğer poliçeniz ilgili yardım hizmetini kapsıyorsa, asistan firması işyerinize yönlendirilir ve cam hasarınız tarafımızdan yaptırılır. Siz camcı aramak, camcıya ödeme yapmak gibi konularla uğraşmazsınız.
  2. Eğer poliçeniz ilgili yardım hizmetini kapsamıyorsa müşteri temsilcimiz hasar dosyası açar.
  3. Hasarın Şirketimize ihbar edilmesini takiben müşteri temsilciniz tarafından size verilecek olan dosya numarasının not edilmesi, dosya ile ilgili bilgilere en kısa sürede ulaşılması konusunda kolaylık sağlayacaktır. Tüm bilgilendirmelerde bu dosya numarası kullanılacaktır.
  4. Hasarınıza bağlı olarak gerekli tüm evrakları şirketimize ulaştırınız.
  5. Evraklarınız şirketimizdeki uzmanlarca incelenir.
  6. İncelemeler tamamlandıktan sonra sigortalının banka hesap numarasına ödeme yapılır.
3

Gerekli bilgi ve belgeler

  1. Sigortalı beyanı
  2. Fatura
  3. Hasara ilişkin fotoğraflar
  4. Sigortalı banka hesap bilgileri
  5. Not: Yukarıdaki evraklar standart olup, hasarın özelliğine göre ekstra evraklar talep edilebilir. 
1

Hasarınızı bildirin

0850 250 81 81 numaralı gece gündüz yardım hattımızı arayarak hasar ihbarında bulunabilirsiniz.

ÇAĞRI MERKEZİNİ ARA
  1. Poliçe numaranızı
  2. Sigortalı adı ve soyadını
  3. Hasar tarihini
  1. Hasarın oluş şeklini
  2. Tahmini hasar miktarını
  3. İşyerinizin açık adresini ve irtibat telefon bilgilerinizi isteyecektir.
2

Hasar Bildirimi hakkında bilinmesi gerekenler

  1. Hasarın Şirketimize ihbar edilmesini takiben müşteri temsilciniz tarafından size verilecek olan dosya numarasının not edilmesi, dosya ile ilgili bilgilere en kısa sürede ulaşılması konusunda kolaylık sağlayacaktır. Tüm bilgilendirmelerde bu dosya numarası kullanılacaktır.
  2. Maddi bir hasar söz konusu ise eksper tayin edilir. Eksperinizin adı soyadı ve telefon numaraları cep telefonunuza SMS yolu ile bildirilecektir.
  3. Hasarınıza bağlı olarak gerekli tüm evrakları şirketimize ulaştırınız.
  4. Eksper tespit yapar.
  5. Hasar dosyanız sonuçlanana kadar size verilmiş olan hasar dosya numarasıyla işlemlerinizi 0850 250 81 81 numaralı gece gündüz yardım hattımızdan takip edebilirsiniz. Ayrıca web sitemizden de hasar dosyanızın son durumunu öğrenebilirsiniz. Hasar dosyanızın durumunu sorgulamak için lütfen tıklayınız.
  6. Eksper raporunu kapatır.
  7. Rapor şirketimizdeki uzmanlarca incelenir.
  8. İncelemeler tamamlandıktan sonra mağdurun veya varislerinin banka hesap numarasına ödeme yapılır.
3

Gerekli bilgi ve belgeler

  1. Kazaya ilişkin tutanak
  2. Zarar görenin, zarara neden olan sigortalıdan talep yazısı
  3. Yaralanmalarda tedavi masraflarına ilişkin harcama belgeleri, ilaç küpürleri ve reçete asılları,
  4. Vefat halinde veraset ilamı, defin ruhsatı, nüfus aile kaydı, ölü muayene zaptı
  5. Zarar tespitine yönelik belge (Eksper raporu, mahkeme bilirkişi raporu)
  6. Mahkeme kararına istinaden sigortalımızın yaptığı bir ödeme söz konusu ise icra emir ile ödeme makbuzları
  7. Mağdurun Banka Hesap Bilgileri
  8. Not: Yukarıdaki evraklar standart olup, hasarın özelliğine göre ekstra evraklar talep edilebilir. 
1

Hasarınızı bildirin

0850 250 81 81 numaralı gece gündüz yardım hattımızı arayarak hasar ihbarında bulunabilirsiniz.

ÇAĞRI MERKEZİNİ ARA
  1. Poliçe numaranızı
  2. Sigortalı adı ve soyadını
  3. Hasar tarihini
  1. Hasarın oluş şeklini
  2. Tahmini hasar miktarını
  3. İşyerinizin açık adresini ve irtibat telefon bilgilerinizi isteyecektir.
2

Hasar Bildirimi hakkında bilinmesi gerekenler

  1. Hasarın Şirketimize ihbar edilmesini takiben müşteri temsilciniz tarafından size verilecek olan dosya numarasının not edilmesi, dosya ile ilgili bilgilere en kısa sürede ulaşılması konusunda kolaylık sağlayacaktır. Tüm bilgilendirmelerde bu dosya numarası kullanılacaktır.
  2. Hasarınıza bağlı olarak gerekli tüm evrakları şirketimize ulaştırınız.
  3. Evraklarınız şirketimizdeki uzmanlarca incelenir.
  4. İncelemeler tamamlandıktan sonra mağdurun veya varislerinin banka hesap numarasına ödeme yapılır.
3

Gerekli bilgi ve belgeler

  1. İş güvenliği ve SSK müfettişlerinin iş kazasına ilişkin tuttukları tutanak
  2. Mahkeme kusur durumu tespiti
  3. SSK bordrosu, işe giriş bildirgesi
  4. Yaralanmalarda tedavi masraflarını gösterir fatura asılları
  5. Vefat halinde veraset ilamı, defin ruhsatı, nüfus aile kaydı, ölü muayene zaptı
  6. Sigortalı banka hesap bilgileri
  7. Not: Yukarıdaki evraklar standart olup, hasarın özelliğine göre ekstra evraklar talep edilebilir. 
1

Hasarınızı bildirin

0850 250 81 81 numaralı gece gündüz yardım hattımızı arayarak hasar bildirimi yapabilirsiniz.

ÇAĞRI MERKEZİNİ ARA
30 Saniyede Teklif Al
Trafik Kasko Tamamlayıcı Sağlık Dask
Geri Trafik
Geri Kasko
Geri Tamamlayıcı Sağlık
Geri Dask